Saturday, November 16, 2013

5 tahun 5 bulan !! #Part 1

Akhirnya setelah hampir 5 tahun 5 bulan ak dan kawan2 ak berdepan dgn pelbagai pengalaman suka dan duka, berkongsi kenangan, mengutip ilmu dan pengalaman dan mcm2 lagi.

Sebenarnya, ak ni jenis yg malu nk ckp depan2 yg ak SAYANGKAN KAWAN2 PL 1 Jan 2010, thats mean bdk2 kelas ak la.. Even setiapnya ad kerenah mereka yg tersendiri, tp berada di bwh satu bumbung yg sama selama 5 tahun lebih, telah buatkan ak terima kwn2 ak seadanya. Siapa mereka, mcm mana pun mereka, mereka ialah org bergelar SAHABAT!!

Kadang kala, perasaan marah geram, sakit hati, tension, dan mcm2 yg negatif lagi bukannya xda, tipu kalo ak ckp xda, tapi lama mana pun perasaan tu wujud, dan kdg2 ianya xsampai 10 saat pun sbb ad kenangan manis dan kebaikan mereka yg terlintas dihati kecik ni dulu. Pelik kan manusia ni???
Tapi tu lah, "Jangan hanya satu kesilapan mereka, seribu kebaikan mereka langsung xdpt diingat."

Serius ak ckp, sepanjang bersama bdk2 ni, setiap kerenah, perangai dan dri belakang pun ak dah tau itu korang. Berkongsi pelbagai cerita dan pengalaman, buatkan ak sentiasa ingatkan korang tau tak??! Bukannya ak xprnh amik tahu, ak cuma suka dgr dan tgk keletah korang dan ak tahu semua tu. Cuma ak lebih suka dgr dan perhati. tau2 je lah ak ni bknnyer suka berckp sgt.. Hahahahha..

Dan serius ak cakap, even ak prnh marah korang pun, sekali pun ak xberniat. Dan ianya xkan pernh lama pun. Kdg kala mmg ak marah dan ckp yg lepas je, tp seminit dua jer.. hahahha. Sbb ak ni mana reti nk marah lama2 sbnrnya, ak bukannya pikir sgt pun. Lpas 5 minit tu ak ckp cm bese lah.Kan? Perasan tak?? hahaha.






This is us!!!

Me & husna..



Part of us!!

With my mentor, Mejar Zainal Abidin..



Actually, ni semua gmbr2 time Dinner Batch ak.. hehehe.. gambr2 lain ad, tp tenet 'baik' slow punyer.. So, just apa yg ad je la.. huhuhu
Next post will be about this too. Maybe...

Love,
liyana




No comments:

Post a Comment