Saturday, January 19, 2013

Ia mula balik dahhhhhh...

Assalamualaikum semuaa...

Korang tahu ak ad kt mana sekarang???
di Alor Gajah, Melaka.
Ceh, mcm lah jauh, dlm Melaka jugak kan.. hahahha.
Tapi kali ni lain sebab ak akan tinggal dalam rumah bukan HOSTEL.
Bukan hostel yer!!!
hahaha

Anyway, bila ak cakap ak da mula masuk rumah sewa, so, aku jugak akan mula berpraktikum selama 3 bulan di SK Lendu, Melaka.
 Ak rasa kali ni, mood ak pd level ZERO!!! because I think I'm not ready yet to being in school.
And for the first met with my PPM, its make me quite uncomfortable.
How good u r, how expert u r, how strict u r, don't make the people on ur first met being in uncomfortable to u. Because, everyone is unique and u don't know how they r for ur treat.
Honestly, I don't know how its going for this 3 months for my practical.

Aku xtau mcm mana hari2 yg mendatang, baik atau buruknya, ak kena terima jugak sebab itu yg ak putuskan. nk atau xnk pun ak kna ikut jugak sbb itu yang ak diarahkan.

Jadi, kwn2 tolong doakan saya yer. Semoga saya tabah hadapi semua dugaan yang mendatang kali ni.
Kepada-Nya juga ku mohon perlindungan dan kekuatan atas segala ujian-Mu.. Ya Allah..

So, nantikan entry yg akan dtg mungkin 3 bulan akan dtg atau pun dlm masa yg terdekat ni. Ak akan menceritakan serba sedikit utk praktikum kali ni. Praktikum Fasa 3!

love,
liyana


No comments:

Post a Comment