Saturday, June 30, 2012

sapu habuk sikit...

Assalamualaikum..

erm, rasanya mcm dh lama sgt ak xupdate blog ak ni..
permulaan sem ini xda lah sibuk sgt tp ap yg ak tau, semuanya akan menjadi semakin sibuk.

Semuanya akan menjadi berubah sedikit demi sedikit.
apakah ia??
hehehe.. itu adalah rahsia Allah....
memang ak xtau apa yg akan terjadi pada masa akan dtg,
tp ap yg ak tau,
kita pasti akan berubah xkira dr pelbagai aspek sekalipun.

kata org,
Hati pun mampu berubah kan?

hehe..

well,
praktikum ak akan bermula beberapa minggu je lagi..
begitu juga BULAN RAMADHAN yg makin hampir.
Bulan yg paling dinantikan oleh org Islam.

sebenarnya, jauh di sudut hati,
ak rasa sgt penat dan takut...
seandainya...



semoga aku diberi kekuatan dan kesabaran.

 


liyana





No comments:

Post a Comment