Thursday, January 19, 2012

It drive me crazy....!!


Erk..??
Apa yang buatkan aku nk gila tu..??
Tdi ad terbaca kt blog  cik Terompah Merah  pasal shoutbox blog dia yang wat hal..

sekarang ni aka rasa, html blog ak plak yg wat hal kot... ak buka blog aku, lain yg kuarnya..xkasi chance langsung nk masuk page blog ak..aiyaaaaaaa..
Nasib lah yer...dgn mood nk balik mcm ad xda lah plak. tetiba plak ek..???!!
padahal mula2 dulu bukan main xnk dtg, tetiba mcm mood berubah jap! 


okey, back to the main point.
Ak juz nk ckp, blog ak ni kdg2 wat ak tension jgk!!! aisehhhhhhh..

Bila ak bukak ja blog aku, ni ha yg kuarnya!!!


Mak aih, mcm mana ak nk wat ni????
TENSION2!!!!
Skrg, benda alah ni plak yg tetiba wat ak bengang!!


Lagi satu, bermula esok, kiteorg da start bercuti..!! dan MALANGNYA, ak terpaksa balik lmbt sbb ak xda tiket balik esok. So, nk xnk ak terpaksa naik bas ke negeri yang berdekatan lah dgn K. Terengganu tu..isk2..
Kuantan, that is my destination before Terengganu.. Daddy, please take me home..huhuhu..
Aik, tadi bkn main ak ckp xda mood nk balik, skrg mintak tolong ayah suh mai amik plak...cepat betullah ak berubah fikiran..
sesuka hati ja ya!!! hahhaa
okey lah, aku juz nk wish, 

SELAMAT TAHUN BARU CINA!!!


Disebabkan kita hidup 1 Malaysia, so, kiteorg melayu ni pun dapat cuti seminggu tau..Bertuahnya Bumi Malaysia...
but Tun Dr. Mahathir have said, "I'm Malay first, then Malaysian".. 
Actually, I'm really respect him!! =)

Naik cuti nanti, tgk lah kesibukan aku yang akan melanda dan juga aku akan berpraktikal utk pertama kalinya di sekolah. Sekolah yang bertuah itu ialah SK PERNU, Melaka. hopefully, everything will be okey...Kwn2, tolong doakan saya yer... takuttttttt!!! huhuhu


love,
liyana







No comments:

Post a Comment