Tuesday, August 9, 2011

Ramadhan kali ini..

Waaaaaa...mcm nk wat kesimpulan tuk tahun ni ja... rileksssssss..lambat lgi nk raya ni..hahhaa okey..aku cuma nk ckp pasal, tahun ni aku rasa kelainan sikit menyambut Ramadhan. Sbbnya...



1) Tahun family kiteorg dpt ahli baru..maybe yg last kot..

TAHNIAH PUAN ALILAI DAN EN. MOHD JUNOH ( merangkap mak & bapak saudara aku @su &pak su) kerana mendapat hero!! SELAMAT DATANG KPD MUHAMMAD AATIF IZZUDDIN...!!

2) aku maybe akan berPBS di KEDAH n stay di rumah cik NURUL ALLIYA MAZLAN...!!
rindunya ak kt sna..hehehe..

3) lagi, sebulan sebelum puasa ni, mak ak telah menjalani pembedahan dkt lehernya atas ssb sakit tiroid. dan Alhamdulillah, mak aku dah selamat pun..skrg ni juz wat check up kt hospital ja lah..


4) Fatin Farzanah (merangkap sepupu aku) telah pun disenaraikan dlm universiti tempatan iaitu di UMK (universiti Malaysia Kelantan) ntah betul aku sbut tu,..hehhee.TAHNIAH atin!!


5) Wani pulak (merangkap adik kedua aku..) sedang berada di tahun akhir at nursing college di Sungai Buloh..yg ni dulu lh keje nmpknya..aisehhhhhh..sdih hati den...hukhukhuk..but I'm happy because she will finish her study next year...tolong berkhidmat tuk mak ayah dulu ea...hehehe


6) erm..lagi, tahun ni, kat laman Facebook aku , kwn2 sekolah rendah ak berjaya mengumpulkan kengkawan kiteorg yang sama2 sekolah rendah dulu iaitu SK UNDANG, TERENGGANU.!! miss u alls!! hehehe.

7) ak menjadi lebih matang sikit..dr segi pemikiran lah..kalo perwatakan adik2 aku ckp hampeh!! hahahaha.. well, i think everyone is special on their ways..Am I right..?? of course!! ahhaha


lagi.........
.....
....
...
..
.

8) hehehe..lagi, kedudukan aku masih berada pada kedudukan yang sma iaitu still single beb!! hehehe. (erk, yg ni pun korg agak2 bley masuk jgk ke..?? hahahha)




erm....tu ja yg aku nk ckp tuk kali ni...byk benda lagi nk ckp sebenarnya... sebelum ni. start dari 19 sehingga 27/7 aku ad camping...2 minggu berturut2 ad dua perkhemahan yang berlangsung ditempat yg sma kot!! aiyaaaaaaaaaaa...

pertama- perkhemahan BIG (termasuk program anak angkat selama 1 hari berada dirumah ibu bapa angkat..)

kedua- perkhemahan unit beruniform (KRS) ~ nak tgk gambar...?? t ak post lain ek..khas pasal camping KRS aku ja...hehehehe...


tp di tgh2 tu jugak kiteorg ad wat keje gila skit..tp aku punyer kerja direstui oleh mak ayah aku..siap ayah aku suh p tdo kt hotel yg dia selalu tdo..nasib baik free beb!! hahahha..jimat2!! pasal ni pun t aku post yg special punyer sempena ulangtahun klas aku biarpun dh berlalu (14 Julai..) hehehe. well, selamat bersahur, selamat berpuasa dan selamat hari raya. (..opsss..belum raya laa...) hehhehe.



love,
liyana

No comments:

Post a Comment