Monday, May 30, 2011

..holiday oh holiday....


SELAMAT BERCUTI SEMUA..

terutama utk yg bercuti sekolah...


sempena cuti sekolah ni, aku nk
nasihatkan korang jaga lah diri baik2..
bukan ap, tau lah tgh bercuti tapi jagalah kesihatan , takut2 nanti, habis cuti ad yg kena sambung cuti balik sbb xsihat..??
kan?
hehehhe..

bagi ibu bapa pulak, jagalah anak-anak anda baik2..
kalau anak-anak nk kuar tu, kena tahu ke mana dieorg nk pegi..
xpun, contact lah anak-anak kalo dh sibuk bekerja sgt..
jgn biar je...
xpun, yg berduit sikit, mesti p hantar anak korang kt mana2 camp kan..
bese lah, kem motivasi lah, kem musim panas lah (mcm lah negara kita ni ada 4 musim) isk2..
tapi walau apapun, jaga lah org yang anda sayangi..
hehehee..
pesanan liyana utk anda pada musim cuti sekolah ni..hikhik

tapi bagi yg nk hadapi peperiksaan seperti UPSR, PMR, SPM, STPM dan lain2 lagi,
buku jgn dilupa ya..!!!!
nanti kan berkarat pulak sblm exam lagi..hehehehe



k lah, aku akan bercuti selama 3 minggu.
life without books, assignment, exams, & lecture!!
hihihi..




-liyana-

No comments:

Post a Comment