Thursday, April 14, 2011

Oh, Mr. Esaimen....

Owh, noooooooooooooo.....
Apabila musim esaimen kembali...(suka hati aku nk eja esaimen tu cm mana ek..hahahha)
makan pun xdak rupa makan,
mandi pun xdak rupa mandi..
okey, yg ni aku tipu ja..hahahaha.
bagi ak makan ttp makan,
mandi tetap mandi r..
karang kan semacam ja nk sambung wat esaimen..
tapi satu ja yg lain,
TIDUR xdak rupa tidur beb!!
aku mcm dj jadik burung hantu.
ptg aku tdo, mlm aku berjaga..
kadang2 sebaliknya..
huwaaaaaaaaaaaaaaa....
penat2!!

Tapi kan, satu ja lah yg aku perasan,
kali ni aku rasa tenang sikit. xtau kenapa..
tp yg pasti aku rasa semacam..
adakah sbb ak rasa aku dh lepaskan something yg rumitkan hidup aku...?
adakah sbb ak dh berubah angin sikit...?
adakah aku dh makin matang tuk berfikir dengan lebih jelas..?
adakah aku makin kenal siapa aku dan kehidupan aku yg nyata..??
segalanya mungkin kan.....?!

Apa yg korang rasa bila korang wat esaimen sambil kepala otak korang serabut..??
tambah2 lagi tension dgn keadaan lain lg..?
ak agak r, xkn berjalan nyer korang punyer esaimen kan..?
betul x..?
kalo siap pun, ntah ap yg korang repekkan..
kannn..??
aku tau, sebab aku pernah berada dlm keadaan ni..sgt teruk aku rasa..lagi tmbh homesick punyer pasal..
mcm shit ja tau!!
(ak xmencarut ek..!)

kali ni, ada esaimen yg ak dh siapkan di rumah..tau x..??
bukan ap, bagi aku kali ni, xsalah aku kembali kepada keadaan aku yg asal...
yg sebenar2nya..
cewahhhhhhhh, nk ckp ak wat keje awal lh tu..
bukn tu mksd aku, ak lebih sng wat keje yg aku rasa aku mampu wat awal2...
aku pun lebih sng wat keje sorg2 dr wat ramai2..
lagi senang ak rasa... bagi aku laaaaaaaaaaaa....

SEKARANG ni, pada saat ni, tika ini,
semua Mr, Esaimen tu dh selamat smpai ke tempatnya..
Lega gilerrrrrrrrrr.......
biarpun ak xtau keputusannya mcm mana.
tapi yg aku tau, aku dh wat yg terbaik kali ni.
mungkin ad yg tercincai sikit kot..kihkihkih...

okey lah, hujung minggu ni,
melaka cuti sempena Melaka Bandar Bersejarah.
So, ak pn cuti lah jgk..
tapi aku bercuti di Kluang, Johor..
My cousin's house..
weeeeeeeeeee...
dpt lari dr penjara emasssssss...
'Emas' ker........???
ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....

k, lah, ak pn dh ngantuk ni..biasalah nk dkt sebulan dua ni, ak jadik burung hantu kan..
so, aku nk jadik manusia lah jugak sekejap kan..
hahhahaa...
ngantok2....
huarghhhhhhhhh...

bye2..slmt mlm.....

-liyana-

No comments:

Post a Comment