Wednesday, March 16, 2011

CUTI vs ASSIGNMENT ????

hohohoho......cuti lagi..!!!
tapi cuti kali ni besertakan esaimen...
Kali ni ak rasa lain sikit bila cuti lepas PBS dan juga disertakan dengan esaimen..
rupa-rupanya jauh bezanya dengan cuti bulan 12 kot...
hehehehhee

Bila aku igtkan balik antara cuti bersama esaimen dan esaimen tanpa cuti, better aku pilih cuti bersama esaimen...hahahhaa..
giler tamak aku!!!
Tapi itu yg buatkan aku lebih tenteram sikit dr aku duk men'tension'kan diri aku kt sna...
kan..??
Tapi ada ke org tau aku tension ke x kat sna..??
Ada aku kisah..???

dari hari pertama aku kt sna, mcm2 aku belajar..
negatif atau positif tu biarlah aku saja yg menilainya..
bila aku rasa sgt teruk, aku cuma berharap aku akan ad sesuatu yang boleh aku bergantung harap..
kan...??

okey lah...
aku nk citer sikit pasal apa yg aku wat sepanjang aku duk kt umah..
Bercuti bersama esaimen...
korang tau x bila masanya aku sentuh si esaimen2 tu..??
heheheee..
bila 2 hari sebelum aku bertolak balik ke melaka...
hahhahaha
betapa teruknya aku...
tu pun aku tgk soklan..bukan wat esaimen pun...
itu lah bila sikap 'M' aku melanda diri.
waahhahahaha...

so, bila aku ckp mcm tu,
berdasarkan tajuk post aku kali ni ,
korang agak2 kan, yg mana satu mesti menang...???
mesti lah CUTI!!!!!!!!!!
hahahhahahhaahahahha....


p/s: selepas PBS tu aku merancang nk pergi Pulau Kapas, tp parents aku xkasi..tapi aku bernasib baik jugak sebab apabila bencana Tsunami melanda Jepun, perairan di Pantai Timur kita ni juga turur merasakan kebimbangan..kot2 terjadi apa2 di perairan kita ni... So, pendek kata, xdpt lah aku ke sana...kwn2 aku pun xjadik pergi..Sian korang...huhuuu

-liyana-

No comments:

Post a Comment