Wednesday, February 9, 2011

Saya RINDU...

Saya rindu mak ayah saya...
Saya rindu kwn2 lama saya..
Saya rindu saudar
a mara saya..
saya rindu zaman kan
ak-kanak saya..
Saya rindu zaman persekolahan saya..
saya rindu basikal saya jugak...
Saya rindu semua
nya...!!!


huhuhu..



Saya lagi rindu bila saya bersendirian...
saya lagi rindu bila saya bosan..
saya lagi rindu bila saya teringat kannya..



-liyana-

5 comments:

  1. tak rindu katil ke cikgu?tido2..huu

    ReplyDelete
  2. hehehehe..itu hari2 saya tgk.. awk pn tdo lah..

    ReplyDelete
  3. saya pun rinduuu nak balik rumah !

    ReplyDelete
  4. sy rindu zmn kanak2 gak..~ xfkr ape.. ingat main jerr.. hehe

    ReplyDelete
  5. aqila: saya pun....sy pn rindu nk balik rumah..rinduuuuuuuuuuu sgt2...

    zacky: betul..zaman tu xyah pkir apa2 pn...dpt main je mesti happy..huhu

    ReplyDelete