Sunday, February 6, 2011

Cuti Raya Cina...??


Satu minggu aku dpt cuti RAYA CINA...!!
hahahhaha..mcm lah aku yg sambutnya...
kan...??
Bese lah...1 Malaysia katakan....

So, sepanjang satu minggu aku bercuti kat umah...
erm, xda lh best sgt...
Tapi aku rasa satu KETENANGAN lah kan...
walaupun masing2 pada awlnya sibuk dgn hal msg2...
Tapi ada satu masa kiteorg gathering jgk...

Sesibuk mana pun..mesti nk berkumpul jgk kan...?
Itu lh yg dinamakan keluarga....

************************************************************
okey lah....
Skrg ak nk citer sepanjang seminggu aku berada di rumah...

Berada dlm bas lebih 10 jam yakni 11 1/2 jam kot!!!
Penat + lapar (thp kebulur dah tu) = @#$%^&***
hahahhaha...
Tapi tahap kesabaran aku tinggi lagi...
betapa baiknya aku duk lam bas tu tau....Dh lh bas 'ting tong' tau!!
setelah berjam2 duk lam bas tu, Su aku pn dtg menjemput aku...(Ayah aku pn baru balik dr Melaka jgk)...
Tapi yg best nya, ayah aku belikan sate...
BEST2!!

Then, hari2 berikutnya agak bosan lah...sebab org lain xcuti lagi..
So, tinggal lah aku, mak aku, & anak Su aku..(Aazim namanya..)
nk wat cam mana...
hehehe


Ni lah anaknya Su, Aazim Muhaimin...
sihat x...??
sekali kena penumbuk dia ni, xmkn lah aku nmpknya..
hehehehe...
miss u lah Aazim!!


Kemudian, pabila semua da balik kan, kiteorg rancang nk wat BBQ...
Tapi masalahnya jadual KENDURI KENDARA lah plak..!!
Time2 macam ni lah dieorg nk wat kendurinya...
ish2x!!
Tapi walau apapun, BBQ tetap berjalan...hehehe
BEST2!!

Last day before ak & adik aku balik tmpt masing2, ayah bawak kiteorg p Pantai Teluk Ketapang...
Mak aih,,,,aku tgk ramai betul org!!!
Yang aku tgk ramai pelancong luar lah...
Tapi kiteorg pn ttp nk mencelah kot...hikhikhik
Nak amik gmbr byk2 tp tu lah, KAMERA da KEHABISAN BATERI..!!!
huhuhu..
time2 ce gini lah kamera aku yg tercinta ni wat hal...
ish2!!




Ni haa..Aazim dgn mak dia (Alilai / Su )..merangkap mak saudara aku...hehehhe




Kt Pantai Teluk Ketapang....


-liyana-

No comments:

Post a Comment