Saturday, February 12, 2011

Bunga api

Perayaan apakah yg disambut ni...?
atau hari apakah yg disambut ni...?
atau majlis apakah yg disambut ni...?



*Gambar hiasan... ( lebih kurang mcm ni lh...)


Apa kes ak tanya byk sgt soklan ni kan..??
hahahhaaha..
Yelah, setiap mlm sejak kebelakangan ni ada bunga api di sana sini..
byk betul sambutan dieorg ni..?
ke aku yg xtau suasana kt melaka ni sebenarnya...?
Ye lh, biarpun dah bertahun aku kt sini xsemua benda aku tahu lg ..
( dgn nada sedey... =( )

tp aku mmg xtau lh..
tp aku suka tgk bunga api tu sebenarnya...
SUKA2!!




* Gambar hiasan ( yg ni seakan-akan lah biarpun xsama ..)

p/s: xsempat nk amik gmbr daa.. duk syok sgt tengok bunga api tu..hehehehe. Bunga api tu bukan aku p kt sna tau. Aku nmpk dr bilik aku laaa...Nampak ooooo...... =)

-liyana-

1 comment: