Monday, February 7, 2011

Apabila semuanya kembali seperti biasa....

waaaaaaaaaaaaaa.......
Napa lah aku rasa cuti Tahun BAru Cina ni pendek sgt????
Nak cuti lagi tanpa ad homework & asignment....

masuk2 ja, dh kena mengadap test2 ni haa...
Test Math lah, test BMM lah..aiyaaa....
nk wat style U dah kot..
KOT....
hehehe

Aku rasa tu ja kot yg lain skt..
Yang lain, jdik mcm bese lg lah..
Peraturan lah, dgn jadual lg lah,
kelas lagi lah, BIG lg...
erm...mcm2 lagi lah...
kenyataannya, semuanya kembali seperti biasa...


p/s: lagi satu, roomate aku pn kembali kepada jadual kebiasaannya...jadual ap..?? ssSSHHHH....
RAHSIA...hahahhaha....


-liyana-

No comments:

Post a Comment