Monday, January 10, 2011

Baru....??

Semester baru aku kali ni..
semua benda baru kot aku dapat...
bermula dr,

ASRAMA BARU,
BILIK BARU,
KELAS BARU,
SUASANA KELAS BARU..
DAN ROOMATE BARU..!!!

hehehhee..
mmg semuanya baru kan...
jdi adakah azam aku pun baru jugak...??
erm,
agak r kot..tapi aku sendiri pun xpasti..
hehhehe..

********************************************************************

kali ni, tuk pertama kali aku nk citer kt korang,
Apabila aku sampai maktab ni, aku menangis dgn sgt teruknya..!!
husna, sian kt ko.. ko kena dgr aku nangis...
tuk pertama kalinya,
aku rasa sgt tewas dan penat dgn semua ni...
sgt penat, bukan kerana benda lain tp kerana aku nk berdepan dgn benda2 yg aku xsuka..
walaupun dah lebih 2thun aku cuba nk terima tapi betapa penatnya aku nk mencuba...

tapi, semalam aku mendapat satu perkara...
xsemua yg kita dapat itu menyenangkan, dan xsemua perkara yg kita tolak itu adalah pilihan yg terbaik...
hati kita, hanya kita saja yg tahu...


-liyana-

2 comments:

  1. oouu tak mahu la nangis-nangis lagi ye yana. aku kan ade. nanti kita pegi apa-apa aktiviti kat sini sama-sama eh..:)

    ReplyDelete
  2. huhuhu..roomate!!!
    ala, sekali sekala aku nk menangis, xpa lah no...
    tapi mmg xsuka lh paksa2 ni...waaaa...

    ReplyDelete