Saturday, November 20, 2010

SELAMAT BERCUTI...!!

SALAM AIDILADHA KEPADA SEMUA UMAT ISLAM...!!

Walaupun dah beberapa hari berlalu hari raya haji kpd semua..huhuhu...
tahun ni, aku sempat p sembahyang raya haji lagi...
sempat bertakbir bersama2 umat islam yg lain lagi..
Alhamdulillah....

tp kali ni jgk,spjng beberapa hari ak dh bercuti kt rumah ni..
akhirnya ak dpt jwpn yg pasti..
iaitu, jgn terlalu berharap pada sesuatu yg xpasti..
seandainya ia telah tertulis untukku, aku akan menerimanya,
jika tidak, aku hanya mampu berserah kpd ALLAH YANG MAHA BERKUASA...

okeylah berbalik pada kisah cuti aku yg masih beberapa hari ni,
aku nk ckp ada masa aku rasa seronok, tapi ada masa aku rasa sgt bosan bila xda kerja nk dibuat...
mcm2 lah...
agaknya itu lah lumrah manusia..
xpernah cukup dengan apa yg diperolehi..

tapi kali ni, aku & sepupu ku yg sorg tu (izan) tu ad plan nk habiskan cuti sama2...( jeng2..???)
hahahhaa..
ak pn xtau lh nk wat apa sebenarnya...
igt nk p cri keje tp ntah lah...dpt ke tidok lew...
lagi pun ak nk cri income sendiri jgk tuk sementara ni...

dan satu lagi, aku rasa aku nk enjoy sikit kali ni ...
bely kah...?? bior lew aku xda duit sgt nk enjoy..juz dpt kuar hepy2 pn jadiklah kan...

Aku ni jgk paling suka melancong dan jalan2...tp xnk g kt shopping complex...
kalo kt tmpat tu, kt mana2 pn bley pegi...
tmpt2 yg aku teringin nk p mcm tmpt2 yg bersejarah, yg ad monumen2 menarik, ataupun yg ada kisah silam yg tragik atau menarik...contohnya kt Terengganu (promote negeri sendiri dulu beb...hehehhee), Melaka, Langkawi dan mcm2 lagi...

Kalo nk p oversea tu ak xmampu lg lah babe...
tunggu aku nk sambung study baru aku nk cari peluang p sana tau....
huhuhu..
amin~~~~~~~
(moga2 tercapai impianku...)

Tapi ap2 pn aku cuma nk ucapkan
SELAMAT BERCUTI
KPD SEMUA YG BERCUTI
DAN BAKAL BERCUTI..
(xkiralah cuti sekolah ke, cuti sem ke, cuti akhir thn ke, cuti bekerja ke, cuti bersalin ke..opsss..)
hehhehee..apa2 ja lah yew...
k, aku da ngantok...nk tdo....
daaaaaaaaa~~~~~~~~~~~~~~

-liyana-

1 comment: