Thursday, September 9, 2010

Malam Raya...!!

10/09/2010...

Malam raya..!! Rasa best sgt!!!
Dpt tgk bunga api, bdk2 ni main mercun..!!
Suka2x!!
Sebab benda yg paling aku suka tgk ialah BUNGA API!!!!!
ehehehhee

mlm ni kiteorg dpt rehat awal sikit sbb petang tu da siapkan n kemaskan brg2 dalam rumah ni..
ehehehe
Tapi, dgn baik hatinya aku pergi umah Su, tolong Su vacuum sofanya..
ehehehehe...

menjelang pukul 12.30 pagi, aku bukak Facebook...
Aku bukak satu notification..
tetiba ja aku rasa, aku benci nk bukak facebook kali ni..
Aku dpt post dr rakan sekelas aku..
And guess what, ad ke nk kaitkan nama org lain dlm post tu..
agak2 r wei..
jgn nk canang2kan nama aku sewenang2nya..
aku ad pn ada hak..
Nampaknya, korang xkenal aku lagi kot..
Tapi untuk setakat ni, aku lebih senang memegang title single...
So, aku xkn ubah kedudukan tu lg utk pengetahuan anda sekalian yer..
melainkan parents aku nk tolong ubahkannya...
HARAP MAKLUM...

Tapi walauapapun berlaku,
kat sini aku nk mintak maaf zahir dan batin atas segala kesilapan aku..


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..

No comments:

Post a Comment