Wednesday, September 22, 2010

Dalam Kesibukan...

Erm, kali ni..dalam kesibukan yang teramat sangat,
dan dalam ketekanan yg teramat dalam,
dan dalam keterpaksaan yang teramat teruk...
Aku teruskan jugak semua perkara yang aku xnk buat aku...

Kerja2 yg bertimbun2,
Arahan tugasan yang bertalu-talu,
Dengan kepala yg sarat utk kerah idea,
Dengan tidor yg xcukup,
Dengan keadaan yg memaksakan ni,
Aku teruskan jugak...

Sebab,
Aku nk hadapi kenyataan bahawa utk dptkn sesuatu yg manis,
kita perlu hadapi sesuatu yg sukar dahulu..
bak kata pepatah,
berakit-rakit ke hulu,
berenang-renang ke muara,
bersakit-sakit dahulu,
bersenang-senang kemudian.

Disebabkan aku nk melepaskan diri dr waktu ke'tension'an aku ni, aku kena wat dulu kerja2 ni..
Owh, TIDAKKKKKKKKKKKKKKKKKK.........!!!!!!!!
Bencinya aku..!!

Minggu ni, bermula dr aku balik saja beraya dr kampung halaman aku yg tercinta tu,
aku terpaksa menghadap benda2 yg sgt menyerabutkan otak aku ni..

Kerja kurus ini lh,
kerja kursus itu lh..
Amali itu lah,
Amali ini lah,
Pembentangan itu lh,
Pembentangan inilh.
BBM itulh,
BBM ini lh..
Argghhhhhhhhhhhhhh...
Gila betul!!
Semua ni, nk dlm satu masa...
Jadi, dlm diri aku n kepala aku pn, semua benda ad...
Geram, marah, bengang, hepy(sbb lps htr KKP), sedih, mcm2 lg lh..aiyooooo..
ini mcm MAU GILA pn ad lor..!!!!!!!!!!!.

Bila aku boleh keluar mkn aiskrim ni...?
Bila aku boleh keluar jln2..? (bkn hbskan duit lh..)
BILA...???
Erm, tunggu ja lh kot nanti...
hukhukhuk..

Tuk hari ni, sebenarnya aku nk cakap yg aku TENSION tahap cipan dh ni...!!
huhuhuhuuuuuuuuuuuuuuu......


ke'tension'an,
-liyana-

No comments:

Post a Comment