Wednesday, August 11, 2010

Selamat datang Ramadhan..!!

Salam Ramadhan kepada semua...

Hari pertama berpuasa, bersendirian dan tanpa bersahur..huhuhu
Mak, ayah, yana rindukan nk makan kt umah..
Aku ckp, 'sabarlah wahai hai..kau akan pulang xlama lagi..sabar2..!!'

Maktab aku cuti hari ni, so, aku tido ja lah memanjang..nk wat apa lgi kan..ehehehehe
tapi nanti petang Ieda ckp dia nk kuar p bazar, so, aku igt nk ikut dia jugak..huhuhu
mesti ramai org nanti kan..??
Ye lah, puasa pertama, mesti ramai yg p bazar..

So, kita tgk lh mcm mana nanti..
XSABAR nk tunggu Berbuka ni..!!
ehehee

sebagai permulaan, ni aku nk kasi niat berpuasa...
نَوَيْتُ صَوْمَ غَدٍ أَنْ أَدَاءِ فَرْضِ رَمَضَانَ هَذِهِ السَّنَةِ لِلَّهِ تَعَالَى
SELAMAT BERPUASA SEMUA...

KEPADA : MAK, AYAH, ADIK2, SAUDARA MARA, KAWAN2, DAN TIDAK LUPA JUGAK KEPADA SELURUH UMAT ISLAM DI DUNIA INI...!!

salam Ramadhan,

-liyana-

No comments:

Post a Comment