Friday, August 13, 2010

Pose...!! -part 3

Tentang Bina Insan Guru lagi...ehehehe..
Kali ni, lebih fun sikit ea..
aku nk tunjuk gmbr2 yg byk pose sikit..

Gmbr2 ni diambil oleh kamera aku yg berjenama Samsung ES 17
yg mempunyai shot 12.2 Mega Pixel...
Walaupun murah, tapi gmbr2nya memuaskan hati aku lh , lebih baik dr kamera yg mahal2 tp gmbr xberapa memuaskan..
ehehehe..

So, ini adalh pose aku dan bdk2 kelas aku ambil..


Ini lah kesemua bdk2 kelas aku, PL 1 yg jarang sekali nk tengaok bajunya seragam dan juga ahli kelasnya cukup 20 orang...ish2..!!

I like this pose...hikhik

Ini hadiah jam yg aku dpt dr Maisarah...sbb sempena ulang tahun kelas kiteorg yg ke dua hari tu...so, kiteorg wat lh sesi exchange hadiah..mcm2 yg dieorg dpt..ehehehe..






Cik Izzatul Husna..selaku pengerusi Program Bina Insan Guru Fasa ke-2 kali ini...
ehehehe



With my roommate...NIS SHAHIDA...!!

Setiap kenangan yg kita ciptakan, walaupun seketika tapi ia merupakan kenangan yg sgt bermakna...
kita sama-sama bergembira,
kita sama-sama bersedih,
dan kita juga yg sama-sama mencipta setiap kenangan itu...

Thanks everyone for that moment...

Miss u all,
-liyana-

No comments:

Post a Comment