Saturday, August 7, 2010

Membazir...!!!!!


Huahuahuahuaa........
Aku rasa mcm nk menangis ja hari ni...
Aku telah menghabiskan separuh duit perbelanjaan aku utk barang2 yg tidak diperlukan sgt...
Duit aku kali ni hanya cukup utk perbelanjaan aku sahaja..
Tidak lebih dan tidak kurang...
Waawaaaaaa..
Mana akauntan aku ni..???
(Erk, sejak bila aku ada akauntan aku sendiri..?? ahahhahaa)

Pertama: Aku beli novel lagi...yg bertajuk , "Antara Benci & Rin
du..??" keluaran Kaki Novel.
Kedua: Aku beli sehelai baju kebaya ungu. Kat Jaya Jusco Melaka.
Ketiga: Makan kt Secret Recipes kt sna..siap ngan air sekali..mahal kot...!!
Keempat: Beli hadiah Jijie lagi..nasib baik lh share ngan Husna...huhuhu
Mak, duit Yana da habis...!!!
huhuhuhu..


Nampak gayanya, aku kena diet lah ni..
Bukan diet sbb nk kurus tapi diet sbb xda duit..
wawawaaaaaa...

p/s: Tapi duit xda pn, dgn membeli brg2 tersebut, ada lh jugak sikit rasa kepuasan..hikhik. xda lh menyesal sgt..huhuhu

-liyana-

No comments:

Post a Comment