Wednesday, August 4, 2010

I miss You....!!

Mommy, Daddy, Hazwani, Hasimah, & Mubin...!!
I miss you all......!! huhuhu...

Jugak kat saudara mara aku..!!!!!!!
Erm, mestilah sepupu-sepupu ku termasuk lam senarai jugak kot..hukhukhuk

Tunggu lh beberapa minggu lg, aku akan pulang lah..
Bukan bersendirian, rakan-rakan seperjuangan ku bakal mengikuti ku..
ehehehe
Jom kawan2, kenali Terengganu!!!
Keropok Lekor satu!!!!!!!
wahahahaha...

Entah lah, kali ini agak rindu n teringat jugak lh kat korang semua...
Maybe sebab aku xsempat makan durian kat umah kali ni kot...
waaaaaaawaaaaaaaaaa...
Dh lah hari tu call kat umah, mak angkat, tapi ayah kat belakang memanggil-manggil aku tuk makan durian plak...
Ni macam nak kenakan Yana jer..!! Sampai hati..!!
Ayah, simpan lah durian tuk Yana sikit..Ayah ni pn..
huhuhuhuu...

Xpa2....
My sweet home, wait for me ea...
hikhik..
I will come back on this fasting month..
It is quite hard for me along this month,
but whatever it is, I will try my best to stay as I'm..

I miss you all....!! (^_~)

love,

-liyana-



No comments:

Post a Comment