Thursday, August 26, 2010

Hari ini..!!

wow..!!
Hari ini aku xtido langsung sebab aku siapkan kerja kursus dan jugak aku berkemas sekali...
huhuhuhuuuuuu
sangat mengantok sebenarnya...
Dalam pikiran aku ni sebenarnya xda benda lain dah,
melainkan aku nk BALIK KAMPUNG!!
ehehehehhehe..

biarpun aku akan membawa kerja yg bertimbun2, tapi aku akan tetap gagahi jua utk pulang...
ooo yeahhhhhh...

Agenda pgi ini (sebelum balik):
1. perhimpunan pagi (tazkirah)
2. kelas Puan Radin Mas...(dia ckp nk sembang pasal raya...erm..??)
3. Kelas Puan Robiah...(kena bentang BBM..main lah tu..)

Then:
1. sambung berkemas...
2. rehatkan mata jap b4 kuar..
3. erm..kemudian, tgk keadaan lh mcm mana..
ehehehehe..

Perkara ni kdg2 xleh dirancang kan..??

MOM, DAD, & all my family, I MIZZ U ALL..!!

love,
-liyana-

No comments:

Post a Comment