Friday, August 20, 2010

Bosan dgn alasan..!!

Arggghhhhh...
Xtau kenapa & mengapa, aku rasa sgt benci utk mendengar alasan manusia2 ni...
xkira lah, sama ada kwn2 yg baru ataupun yang lama..
Asyik dgn alasan saja..

Aku xtau lh, mmg mereka mempunyai alasan itu ataupun mereka cerita alasan tersebut..
Biasalah...manusia ni cipta alasan mestilah utk elakkan diri ataupun selamatkan diri...
kdg2 tu ja yg tujuan mereka....
huh!!

Aku mmg penat dgn semua ni..
Jika xnk katakan xnk, jika setuju katakan setuju...
Perlu ker ambil masa yg terlalu lama utk menjwb...??
itu pn aku telalu bosan utk menunggu jwpn..
erghhhhhh..benci betul lh dgn manusia mcm ni..
Sentiasa berckp dgn penuh falsafah,
tp hidup dgn dunia sendiri..
Apakah mksudnya tu...??
Aku sndiri pn xfhm dgn manusia mcm ni...
huh..
*sighn

Aku pernh terbaca ttg manusia dan alasan ni.
Manusia ni sentiasa mencipta alasan setiap kali ada peluang.
Xkira lh, utk perkara yg baik mahupun yg buruk.
mungkin menjadi kebiasaan mereka utk terus hidup..
Mungkin...

Alasan yg dicipta kdg2 adalah utk menyenangkan hati org lain,
kdg2 utk mengecewakan org lain pn ad...
itulh dia..
kadang2 yg kita sndiri pn xterjangka....

itu lh dia..
expected the unexpected...
kan..??

So, I want to stop here..
Aku sambung lain kali ja lah yer...
ehehehe


Salam Ramadhan,

-liyana-




No comments:

Post a Comment