Wednesday, August 25, 2010

Balik Kampung...!!!!!

Yahooooooooo........!!
Jumaat ni aku nk balik kampung aku...
So, aku nk sertakan sekali lh lagu kegemaran aku bila aku nk balik kampung..
terutamanya nk balik sambut HARI RAYA sekali...
ehehehe....

******************************************************************************

Sudirman ( Sudirman )
Balik Kampung

Perjalanan jauh tak ku rasa
Kerna hati ku melonjak sama
Ingin berjumpa sanak saudara
Yang selalu bermain di mata
Nun menghijau gunung ladang dan rimba
Langit nan tinggi bertambah birunya
Deru angin turut sama berlagu
Semuanya bagaikan turut gembira

Balik kampung oh oh...( 3X )
Hati girang
Ho ho... Balik kampung (3X)
Hati girang
Terbayang wajah-wajah yang ku sayang
Satu-satu tersemat di kalbu
Pasti terubat rindu di hati
Menyambut kepulangan ku nanti

( ulang dari mula )

***************************************************

itu lah sikit lirik2 yg boleh aku tunjukkan bila hati aku kegirangan sikit..
waaaaa.......(sebenarnya dlm hati bkn main sedih nk balik giler2 ni)
huhuhuhuhu...

xtau lah kenapa kali ni aku rasa nk balik sgt...
maybe sbb dah lama xbalik kot...
lagi pun kwn2 aku pn ikut aku jugak...
ehehehheee..

So, welcome to my home...
Saadah Mohammed,
Nurhazirah Md Nor,
&
Nor Izzaty Zaini..

Dengan setulus ikhlas, aku menjemput kehadiran korang ke teratak rumah aku ni...


TERATAK EN. MOHAMAD & PUAN KAMARIAH...
And anak2..hikhik..(termasuk lah aku tu...)
So, I will be home soon...
really exited to be there..!!
yeahhhhhhhhhhhh..!!!!


Love,
-liyana-


No comments:

Post a Comment