Monday, July 26, 2010

Hari yang Menyibukkan..!!

Hari ni, aku bangun dengan satu senyuman manis lh jugak..(^_^)...Even aku tdo mlm td agak lmbt..erk, tp bkn mlm dh tu, pagi lah..!! 3 pagi..erm, apa lh yg aku buat smpai lwt cm tu...hehehee..

Then, paginya, mcm bese lh kan, pergi perhimpunan. Apabila tibanya waktu pertama hari ni, aku dpt tau, byk keje yg aku xsiap lg...!! $%*@&#..!!!!!! (mulalah tu aku nk membebel sorg2!!)
Pertama, keje aku yg aku lupa gila nk wat..wowww...ap lg..copy n paste kot..!! benci2!!
kedua, ISL kena htr hari ni..tapi aku memandai2 jer, nk htr esok..ish2..ap lh nk jd ngan aku ni..

So, mlm ni mcm org tertekan lh jgk aku ni nk siapkn semua ni..esok dh lh aku kena smbung present EDU 3103... huhuhu..

Tapi ap2 pn, aku berusaha siapkan semua keje2 tu secepat mungkin..hehehe...


Kesibukan melanda diriku..huhuhu..

-liyana-

No comments:

Post a Comment