Tuesday, July 27, 2010

Apa yg menariknya...??

Mlm td merupakan mlm nisfu syaaban..
So, ramai lh yg berpuasa hari ni. Tapi aku xpuasa, sbb xigt lh plak..huhuhu...

Pagi ni saja pn dah bermula dengan rintik2 hujan yg menyenangkan..hehehe (sbb xpayah main bola jaring..) . Tapi aku rasa ad jugak lh benda yg selesai sikit tuk hari ni. Hari ni jugak aku menyambung kembali pembentangan semalam yg belum habis lg..hehehe.. Tapi masalahnya, perut aku plak wat hal..nasib baik masa presentation tu perut aku okey plak..fuhhhhh..

Dan aku mendapati masa aku bentang tu, aku tgk ramai yg mcm ngantuk... Ada yg dah tdo awal tp masih mengantuk..Kenapa ya..?? Adakah faktor sarapan pagi ataupun faktor terlebih tdo sebenarnya..?? Erm, sama2 lh kita fikirkan...

Yang bestnya hari ni, aku dpt mkn nasi beriani..huhuhu..lama dh aku xmkn nasi beriani..asyik2 lauk yg sama ja... hari2 tapau. (* tapau tu bungkus lh tapi aku pernah terbaca yg kalau di negara China, tapau tu maknanya kubur2 dieorg..)
Dh lh aku kuar hari ni tanpa arah tujuan lagi, juz nk temankan Husna & Fizah beli tiket balik kg. Tapi aku sendiri xbalik lg...huahuahua...(Part ni xmenarik lgsung!! huh..)

Mlm ni aku akan menyibukkan diri dengan penyediaan utk forum English esok..huhuhu..xprepare ap2 pn lg ni...
Guys, wish me luck ek...??

-liyana-

No comments:

Post a Comment